štvrtok, decembra 10, 2009

6. diel

Po náročnom hľadaní šiesteho čísla stavebnice som sa dnes večer dostal k jeho pripojení ku zvyšku. :-)

6. diel
S týmto číslom som získal:
- základňu pre pripevnenie kríde
- piatu prepážku A
- ôsmu prepážku
- deviatu prepážku A
- dve matice

Všetko sedí, všetko pasuje. Až ma začínajú prekvapovať tie všetky kritické blogy a fóra. :-)
Foto priložené:

3 komentáre:

  1. Nazdar chlape.Si zaspal,alebo si sa na to vykašlal?Tento týždeň bude už 9.číslo.Ako pokračuješ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nevykašľal som sa, len doľahla na mňa finančná a časová kríza. Neočakávané výdavky mi znemožnili si to kupovať a tak momentálne stagnujem v šiestom čísle. Ale nemusíte sa báť. Už "rokujem" s rodinou v Čechách a lietadlo poskladám cez predplatné. Kedy to presne bude Vám však neviem momentálne presne povedať.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak čo, robí to ešte niekto? Ozvite sa, som zvedaví ako to vypadá a ako to pokračuje.
    ...pre anonym z 9.12. podpísaný ako "BA":budú mať niečo vnúčatá na hranie, alebo im kúpime niečo v Dráčikovi???
    ...Dag22: začal si robiť Hangar, alebo si sa pustil do niečoho iného?
    ...LIBI: keď niečo začnem a potom to nedokončím (z akýchkoľvek dôvodov), tak to je to čo ma vie najviac naštvať. Aspoň by si mohol chlapsky priznať, že je koniec.

    OdpovedaťOdstrániť